Monday, March 28, 2011

yellow BAG ;)

       mmg saket lha kn kaki ny bjlan tady,na cari brang pnye psal kn.lagi punn ponteng tuisyen.HAHA,jhat kn?tak pelah skali skalee ^^mase tgah tnguu train na g TS,ade couple ny.alalaa,mcm mgelabah je pmpuan tu,mcm lha kau sorang je ade couple kn?duk jeling2 aku,da lha pkai tdung,then na peluk2 dpn orang rmaii,heyy deyy !maluu lha sikit =="
      tak naa pun kat laki kau tu,haish !fedupp btol aku dgn mnusie mcm tu ==" ape ape je lha kn,tak penting pun kau smpai aku na cite dlam blog aku ;) then,smpai je ts,trus jmpe kakak angkat.lame jgak lha ktrang menggile due orang kn , HAHA ;) smpaii kul 5 lbeyy ku ajak kakak aku tu g beli barang,mcm orang gilerr lha ktrang tady...
            tgah tgah bjalan ny,terpandang plak 1 beg wane kuning ny.oh god ! sumpah cantek sgt sgt,aku sukee lha gilerr.na beg tu, tgk hargee beg,okayy , no bad.terus aku surveyy beg tu,HAHA.tapi tapi bukan mcm design kat atas ny,pixt atas ny entah mane mane aku amek kn,HAHA.tapi syes cantek sgt sgt beg tu ;)
           tapi tapi,tak belipunn.sbb?nanti abie saye marahh ==" kunk dye tak suke apee yg aku beli,dats y na kene beli beg tu time dye ade,leceh kn dye tuu ==" HAHA.na tak naa kene lha tngu dye n tnye dye,tapi slalu nye dye tak mbantah ape aku na.hohox ! ;D cume kdang kdang tu lol dye angin klu aku beli bnde bnde dye tak sukee.mcmm?skirt jeans,short pants.mmg gilerr dye angin,tkpe lha pasni aku kwa pkai baju kurung,okayy abie?HAHA ;)   

No comments:

Post a Comment