Monday, April 18, 2011

hanye mampu tersenyum :')

      hanye mampu tersenyum , yess .mcm tak sangke awak boley tuduh saye sampai mcm tu . ouh god ! sumpah tak percaye .saye prempuan kejam mcm kawan kawan awak cakap tu kan ?ouhh , yelahh .dorang kan kenal sgt sye ny .smpai cakap syae mcm tu :')
     FUCK ! yess , terase na cakap mcm tu dekat kawan kawan awak :') saye geram sgtsgt , knape lha boleyy cakap sye SETERUK itu ?eh , come on lha dude .korang atas aku kan ? da MATANG sgt kan ?kanpe care korang mcm BUDAK BUDAK ?ouh , shit ! tatau ape ape .tapi cakap mcm kau knal aku sgt kn ?
    tatau na cakap ape , yess .lantak lha kan ,fedup aku mcm ny .aku tak boley n tatau na cakap ape ,saket sgt babe hati akuu .2X da kau tuduh akuu mcm tu , takpe lha .aku senyum je bile bace text kawan kawan kau .yess , senyumm , even dalam hati aku , terbakar giler babii lha dude :')

No comments:

Post a Comment