Tuesday, May 10, 2011

ekot suka you ;)

       terang lagi bersuluh , nak cakap ape lagi capital A ?haishh , tatau lah you ny kenape . tak faham babe ! dengann aku kau cakap laen . bila tak text kau , kau cakap aku lupa kau . hurr ? heyy deyy ! boleyy tak jangan buad aku confius dengann kau ? actualy ape kau nakk ? manusiee kan ? macam tu lha :') takpee . dah MUAK dengan perangaii orang macam kau ! takpe lah , life kau kann ? ekot suke you --"
      next soryy ----> EXAM ! ehh .boleyy tak sch takdee exam ? belajaa je . boleyy tak boleyy tak ? HAHA .agak bodoh lha kan ape yang aku cakap ny . HEE , bapak lah serabot kepala aku .lagi lagii tadi jawab exam BM .rase nak tercabut tangan aku menulis karangan .bak kate kawan aku takde dah exam bulat bulat  HAHA . mcm siut je ayatt kau :)
    apee lagi nak storyy ? haa .tatau nak storyy mory ape ny ,haa . my bunny , ehh .rinduuuuuuuu ! tak abes abes awakk suruh saye STUDY ! grr , garangg betol :) HEE . naseb baek lha awak tak kuad membebel . na online punn awakk bagii, tapi ade had .wahh ,untung lha saye kann ?
    okayy , dah cukup ngumpat - ngumpat orangg . nak studyy , OFFLINE FB . sign out BLOG :) yanh terase dengan ape yang aku tuliss . kesahh pulak aku ? :) tak suka jangan kutuk , jangan follow .
      selamat malam , terima kasih sebab bace ...

No comments:

Post a Comment