Sunday, May 15, 2011

macam kau baguss ?

   deyy ! ayat cantek sikit boleyy takk ?, huhh . eh , mcam kau baguss je nak cakap macam tu ? kau baru SETAHUN habis sekolah lah weii . besar sgt ke kau ? eeyuck ! macam good - good je kau ny . na belagak dengan aku . ayat kau macam nak kene tapak kasut akuu , tak payah na menganjing kat wall aku lha kalau mulut n bahase tak boley n tak reti na jagee .
  BUDAK SEKOLAH ? hurrr . eeei . sumpah kau macam bodohh , entah ape - ape entahh . macam budak tak matangg . tau budakk tak matang? macam kauu lah ==" please lha , kalau na jadi kawan ak . mulut tu cantek sikitt .
  kalau kau baik dengan aku , aku baek dengan kauu . tapi kalau dah macam anjing dengan aku , hurr . bertambah - tambah aku menganjing dengan kauu :) dengan orang ny tak boleyy nak baek sgt , t naik lemak naek palee . macam kauu lha , bajet baguss . FUCK OFF ! ;)
 

No comments:

Post a Comment