Saturday, May 21, 2011

middle finger untuk kau ;)

   babe , aku tersentap giler babi . eh , ape ni ? ape lagi ni ? babi ! kimak . fuck ! shit , bodoh lah betina tu . eh , cool lha waa . tak gna kau maki hamun or marah -2 mcm ni . cool ye , haa . senyum . buat bodoh je dengan ape orang cakap , kau kenal die . die kenal kau , okay ? pekak kan telinga kau . kau dengar n pcaye kat dye je  okayy waa , pekak kan telinga kau . jangan layan betina babi , bodoh n setan tu !
  eei , geramm lha dengan b * b ! tu . tak gune giler marah -2 betina tu , relex lha kan . HAHA , yee . rilex , tapi kalau berani dye amek aku pnye . mmg kene kaki aku lha kn , jgn pkir aku nak tgal diam . babe , middle finger aku bagi kalau kau berani nak buat bnde lame . dulu , mungkin aku boley duduk diam . eh , tapi tak sekarang lha kan .
  actly tak nak amek tau punn pasal kau , nak dengar name kau punn aku dah geli weii . sumpah geli gilerr babi lha sial . rase nak mencarut je dengan kau ni . btambah -2 dosee aku dah sebab kau ni tau tak ==" tibe -2 pulak ade makluk ni bg tau suruh jage _______ eh , menyirapp je aku dengar name kau ni . huh , saket jiwe lha sial pikir pasal kau . fuck off !

No comments:

Post a Comment